• banner1
  • banner2
İngilizce Programı

Öğretim Programı 16 saatten oluşmaktadır ve toplam sekiz Hafta devam edecektir. Grupların ilerleme hızına göre programa yeni oturumlar dahil edilecek olup, öğrencilerin kendi hızlarında ilerlemelerine imkan tanınacaktır. Taslak program altta sunulmuştur:

1. Hafta
Öğretmenin Kendini Tanıtması
Öğrencilere Kendisiyle İlgili bir Okuma Parçasını Dağıtması ve Okutması
Öğrencilere Sorular Sorması
Öğrencilerden kendini Tanıtmalarını İstemesi
Öğrencilere kukla yaptırarak diyalog yaptırması
Sentence Building Oyunun Oynatılması
Ödev: Öğrencilerden hayali bir karakter düşünerek, bu karakteri anlatmaları istenir.

2. Hafta
This is Family şarkısının Öğretilmesi
Şarkıda geçen sıfatlar ile ilgili cümle kurma çalışmaları
Zuzu Ailesinin (Fantastik bir Aile) öğrencilere tanıtılması
Kim Kimdir Oyunun Oynanması
Öğretmenin kendi Ailesini Tanıtması
Öğrencilerin bir aile Albümü Hazırlamaları
Öğrencilerin aileleri ile ilgili Kim, Kimdir tahmin etme oyunun Oynanması
I have Who Has Oyunun Oynatılması
Ödev: Öğrencilere iki websitesinin ismi verilerek ''Family konusu ile ilgili'' şarkı, oyun vs. bulması ve bunu sınıfta arkadaşlarına sunması istenir.

3. Hafta
Öğretmen Zuzu Ailesinin bir üyesinin kıyafetlerinin tanıtılması
Öğretmenin kendi kıyafetlerini tanıtması
Ayakkabı, şapka, çorap vs.Kıyafet Kelimelerinin öğrencilere öğretilmesi
Kıyafet kelimeleri ile Bingo Oyununun Oynatılması
My Favorite Clothes adlı hikayenin dinletilmesi ve Hikaye ile ilgili Alıştırmaların yaptırılması
Öğrencilerden en sevdikleri kıyafetlere ilişkin Yazı Yazırılması
Waht doesn't Belong Oyunun Oynatılması
Ödev: Öğrencileren sevdikleri bir bilim adamının resmini seçip, üzerindeki kıyafetleri anlatan bir yazı yazmaları istenir.

4. Hafta
Hayvanların ses ve görsellerle temsil edildiği Slaytın Sorularla Sunulması
Bu hayvanların Evcil ve Vahşi Hayvanlar Olarak Sınıflandırılması
Animal's House isimli şarkının öğretilmesi
Şarkının Alıştırmalarının yaptırılması
Hayvanlardan bazılarının özelliklerini ve yaşadıkları yerleri anlatan okuma parçalarının okunması
Vücut Bölümlerinin Öğretilmesi
Öğrencilere kendi seçtikleri üç hayvanla ilgili özellikleri ve yaşadıkları yeri anlatan yazı yazdırılması
Hidden Hints Oyunun Oynatılması
Ödev: Öğrencilerden Dünyanın en ilginç hayvanlarından iki tanesini araştırıp, seçerek onları anlatan bir poster hazırlamaları istenir.

5. Hafta
Days of The Month Şarkısının Öğretilmesi
Mevsimlerin Öğretilmesi
Mevsimlere göre hayvanlardakive yaşadıkları yerdeki değişimi anlatan parçanın okunması
Hayvanlarla İnsanların Yaşadığı Yeri Karşılaştıran Bir sunum Yapılması
İnsanların Yaşadığı ev ve Bölümlerinin Tanıtılması
Evdeki eşya isimlerinin ve Where, Who, There is-There are soru kelimesi ve kalıplarının Öğretilmesi
Öğrencilere Dünyadaki en ilginç evlerin resimlerinin gösterilmesi ve evlerin anlatılması
Ödev: Öğrencilerden hayalindeki bir evi tasarlayıp, onu anlatan bir yazı yazmasının istenmesi.

6. Hafta
The Hungry Dragon hikayesinin izletilip dinletilmesi
The Hungry Dragon hikayesinin Alıştırmalarının yapılması
Yiyecek ve İçecek İsimlerinin öğretilmesi
Some, any öğretilmesi
En sevdiği yiyeceklerin konuşulması
Greedy Hippo Şarkısının Öğretilmesi
Hayvanların sevdikleri yiyecekleri anlatan parçanın okunması
Hayvanlar ve sevdikleri yiyecekleri nedenleri ile gösteren bir zihin haritasının hazırlanması
Ödev: Yiyeceklerle ilgili bir oyun hazırlanması

7. Hafta
I Like comics...vs. Şiirinin Öğretilmesi
Şiire uygun beste yapılarak Şarkı haline getirilmesi
Öğretmenin ünlü insanlar ve yapmayı sevdikleri eylemlere ilişkin okuma parçası sunması
Fiillerin Öğretilmesi
Öğrencilerden yapmayı sevdikleri eylemleri anlatmalarının istenmesi
Sequencing Puzzle Cardslar kullanılarak orada anlatıaln eylemlerin tarif edilmesi
And, but ve because bağlaçlarının öğretilmesi

8. Hafta
Öğrencilerden arkadaşlarının yapmayı sevdikleri eylemlere ilişkin anket yaptırılması
Anketin sonuçlarının and, but ve because bağlaçları kullanılarak sunulması
You Have Been Sentenced kartları kullanılarak hikaye alıştırmaları
Taoc Oyunun Oynatılması